Aralık 03, 2010

evet sadece sevdim

duydum ki gecenin bir yarısı
önce bir yangın çıkmış
sonra cinayet işlenmiş
bizim sokakta..
polisler, ambulans, itfaiye
herkes orada anlayacağın

mahalle sakinleri ile görüşüyor memurlar
acaba gören ya da duyan,
bir şeyleri, var mı diye..

daha sokağa girmeden anlıyorum,
bir şeyler olmuş burada
en iyisi uzaklaşmak oradan
hiç bir şeyi görmemiş,
yaşamamış, hissetmemiş gibi..

ama dayanamıyorum dönüyorum
kaçtığım yere, anlatıyorum bir bir..

neden yaptım, niye yaptım diye
alıyorlar götürüyorlar beni merkeze
çok geçmeden çıkıyorum mahkemeye
sıralıyorum sebeplerimi teker teker..

ve başlıyorum;

onu gördüm,
sadece sevdim,
ama söyleyemedim,
suçluyum hakim bey
evet sadece sevdim..

onu unutabilmek için de
hayallerimi yaktım,
duygularımı öldürdüm,
düşüncelerimi susturdum..

sadece sevdim,
evet sadece sevdim
şimdi cezam neyse çekerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder