Nisan 22, 2010

işte öyle..

Geliyor işte bazen..

Saat gecenin bilmem kaçı, güneşin doğuşuna bir kaç yelkovan turu var daha..

Yine özlemişim seni ve yine hasret duyuyorum sana.. Sen beni yalnızlığa mahkum ettin aslında.. Ben seni, sen olduğun için, hayatıma renk kattığın için sevmiştim yalnızca.. Ama diyemedim, söyleyemedim sana seni ne kadar çok sevdiğimi.. Düğümlenir olmuştu boğazım, tam şurama sol tarafıma bir sızı oturmuştu o gün.. Haykıramadım ne çok sevdiğimi bu dünyaya..

Belki de kendimi kandırdım ne sevdim be kardeşim diye, seni.. Oysa ben gözlerimi senden saklar bakışlarla odaklardım,sana ve ne kadar güzelde gelirdin o an bana.. Ama dedim ya bi kere söyleyemedim sana, kaçırdık geceden sabaha giden son treni de bu arada.. Ne sen oradasın şimdi, ne de ben oradayım şimdi.. Ne olurdu ki hiç görmemiş olsaydım seni ya da hiç tanışmamış gibi..

Kardan adam bile güneşe aşık olmuş, ben sana aşık olmuşum çok mu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder